środa, 8 lutego 2012

Sprostowanie(albo skrzywienie - jak wolicie)

Ciekawe jaka była wasza reakcja na poprzedni wpis. Może pomyśleliście że to kto inny napisał może że pani Szczepankiewicz hacknęła mi bloga albo ACTA mnie do tego zmusiła. Nie są to prawdziwe teorie tak samo zresztą jak ta która mówi że wszyscy czytający tego bloga są mądrzy. Zaprawdę powiadam wam dziś kończy się dzień łaski mojej albowiem napisane jest na blogu że suchary będą codziennie :) Mam tak w ogóle pewne zastrzeżenie co do pewnego rodzaju sformułowań na tematy pokrewnie związane z postępowaniem które ja reprezentuje. Np. takie ba dum tss używane przy dissowaniu. Czy nie lepiej zastąpić to ba dum zych ? Forma podobna a zawsze odda ona właściwy kontrast pokazujący analizę reprezentującą charakter osoby który udowadnia jakie ona ma cechy a jednocześnie swiadczy o jasności umysłu przy czym obrazuje idealnie gatunek w sztuce tzw. "Pozytywny Pojebizm" który ja reprezentuje. Dobra koniec lekcji polskiego na dziś :D Hmm nie wiem czemu służył poprzedni wpis..:X. Kur..czaki w Biedronce za 5zł. Jak czymś ciepnę to nic nie zostanie. Nie to nie do was( choć też mam ochotę ale szkoda monitora cenniejszego niż wasze drogie chałupy z dupy). To był tekst do tych kraczących , srających na parapet wron , gawronów i tego całego chu...ligaństwa :D Ech może szyby już nie ma ale z drugiej strony można tu wsadzić karton który również będzie ocieplał a także ochroni przed działaniem Hani. Hmmm co dzisiaj się wydarzyło w szkole... właściwie tylko to , że wróciłem po chorobie. Reszta to luz ziomale nie przejmuję się tym wcale. Polski nuda , historia luz jak zwykle sprawdzian, PO przeszło jak gaz siarkowy z dupy Żaby a na niemieckim znowu zwei drei verdammt polizei i jakieś tego typu rzeczy. Dobra to zara suchary a później jeszcze za jakiś czas niespodzianka związana z reklamo-sponsorem mojego bloga.

Pozdro gównixy( ta ci którzy chcieli wiedzą o kogo chodzi :) xD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz