środa, 30 marca 2011

Zychman MP 3 - Zychmana Bek to Back.

Chyba każdy lubi pomyslec CZASEM o dziecinstwie ( przeważnie swoim). Kiedy ja o tym pomysle do głowy przychodzą mi kreskówki. Moją ulubioną ( która przy okazji bryluje na YT w nieco innej wersji) są SĄSIEDZI. Jak najkrócej opisać tą bajkę ? Przedstawia dwóch Knap...fagasów którzy pozornie są bardzo inteligentni ale tak naprawdę gówno wiedzą.Są łysi jak dupa , zachowują się jak dupa i noszą berety jak ....Paździoch. Nie przypominają jednak moherów bo nie słuchają radia Maryja ( amen ! ) dlatego bo każde ich radio nadaje jedynie mecze reprezentacji Czechosłowacji w latach 70. Czołową rolę grał wtedy w drużynie Frantisek Nejedly ( wiadomo co mówi nazwisko ). Dlatego mimo iż w każdym meczu strzelał 5 goli nigdy nie dotrwał do końca meczu ( frajer). Ale wracając do Sąsiadów ( "Uważaj na sąsiądów swych - nie wyglądają na złych - ale kiedy ku nim kroczysz - wsadzą ci dzidę między oczy ) mimo wszystko ich perypetie - komedie przypominają mi pewne gimnazjum we Wrocławiu którego jednak pozwolę sobie nie wymieniać ponieważ mogę mieć na pieńku ( a własciwie na krzaku ) z bandą przywódczą. Pewnie posiadają zdolnosci przy wódce ale czy przywódcze - nie mam pojęcia :D. Trochę zboczyłem z trasy ale dodam jeszcze tylko 12 zdań o tej zajebistej kreskówce. Nie zawsze bowiem SĄSIEDZI byli zgodni. Często chowali przed sobą siano ( mieszkali na wsi ) do sejfu który wy....dalali w kosmos. Ale trochę nie chcę mi się dalej o tym samym. Jutro mam nadzieję wrócę i napiszę więcej. Pozdro od Zychmana - Jacka Zychama eee Zychmana :D Na koniec mała historyjka "Kiedy ranne wstają zorze , Zychman daje sprinta nad morze , cisnie dwa kółka wokół basena , kiedy spotkała go wredna syrena. O co w tym biega , co się wydarzy ?! W tej chwili klepie go ze 100 marynarzy. Otwiera konserwę , co skisła rok temu , daje bilety ziomom do haremu. Idą szczęsliwi ale nie wiedzą , że w tej chwili na gównie siedzą. Bilety bowiem to tylko sciema , gorsza niż kurde HELIOS CINEMA , radzę wam ludzie nie przyjmujcie tandety , bo z tego w morde jeża nic nie wyjdzie niestety :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz